برسام و آرتینا

...

1392/5/21 16:26
نویسنده : رها
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سام سام قشنگم
ببخش عزیزم ، خیلی وقته که کوتاهی کردم و به وبلاگت سر نزدم
قول میدم سر فرصت کلی از عکسای خوشگلت و بذارم

اما حالا میخوام از کارات و اداهات یکم بگم که بعدا بخونی نازم
مامانیت چند وقته هر از گاهی پوشکتو باز میکنه و تو خودت میری جیش میکنی
ولی... اون اولین روزی که مامانی بردت توالت و بهت گفت جیش کن ___ واااااااای
میدونی چی کار کردی ؟!
با اون قیافه ناز و مهربون و شیطونت وقتی جیشت میومد ، با دو تا دستات سعی میکردی جیشتو بگیری  و بلند بلند میخندیدی و میگفتی آفییـــــــن ( آفرین )
فدای اون صدای خوشگلت بشم من

از بچه گیت ماشا... خوش خنده و مهربون بودی و هستی
بابایی تا بشکن میزنه تو کلی میرقصی
وقتی بابایی میگه می میت و تکون بده ، شونه هات و تکون میدی و میخندی
میگه ترکی برقص محکم پاتو میکوبی رو زمین

هر کاری هم بقیه با دست و ادا انجام میدن تو تقلید میکنی
عاشق موبایل من و لپ تاب هستی
کل بازی های موبایلم و بلدی و خودت میری برنامه هارو باز میکنی و بازی میکنی
وسطای بازی هم من و صدا میکنی تا نگات کنم و بهت بگم به به

میدونی کدوم وسیله متعلق به کیه ، هیچ کس جرات نداره از وسایل شخصیه دیگری استفاده کنه
مثلا اگه کسی موبایل من و بگیره دستش کلی جیغ میزنی و قهر میکنی و تا موبایلم و به خودم نده بیخیال نمیشی

اصلا بداخلاق نیستی ، مهربونی و همه رو دوس داری ، خیلی کم پیش میاد گریه کنی
حتی وقتی خوابت میاد میخندی

از وقتی که من ازدواج کردم ازم دور شدی و کمتر من و میبینی و کمتر باهام بازی میکنی و منم یکم ناراحت میشم :) اما خب تو مقصر نیستی که عزیزم ، مقصر این زمونه است که میگه عشق هر کی تو چشمشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساینا
5 شهریور 92 13:30
عززززیزم فسقلیه ما بزار چندتا عکس ببینیم این گل پسرو
عمه رها چرا بالای وبلاگ سن برسام کوچولو رو نزاشتی؟؟؟؟؟
ببوسش


آره وقت کردم حتما چند تا عکس میذارم ازش
سنش و نمیدونم چرا نذاشتم
یه کم سرم خلوت شه میزنم الان